Photobucket

8 Nisan 2010 Perşembe

İnsanda utanma olur - vol.3



Yeni bir cover veya arak, ne derseniz diyin, dosyasıyla yine huzurunuzdayım benim canımdan çok sevdiğim takipçilerim. Ancak bu kez bir gavur parçanın bir T.C. vatandaşı tarafından katledilişine şahit olmayacaksınız. Bu kez tam tersi bir durum söz konusu! Memleketimizin medar-ı iftiharlarından biri olan bir sanatçının adeta bir sanat eseri olarak nitelendirebileceğimiz bir şarkısının New York'tan çıkma terbiyesiz, ahlaksız ve eşcinşel bir grup tarafından (ki isimleri bile örf ve anenelerimize aykırı!) hunharca katledilişine şahit olacaksınız.


Evet, gördüğünüz üzere, ülkemizin yetiştirdiği nadir sanatçılardan biri olan Yonca Evcimik'in 1993 yılında yayınladığı Kendine Gel isimli başyapıtın video klibini izlediniz. Dansların muhteşemliği, kostümlerin şahaneliğini tartışmak bile istemiyorum. Hele ki, Yonca Evcimik'in sanki yürüyüş bandı üstünde yürüyormuş gibi dans ettiği bölümlerde insanlara "spor yapın" alt yazısı geçildiğini kimse inkar edemez. O taytlar da cabası. Neyse, lafı fazla uzatmayalım ve bu muhteşem sanat eserinin biz Türklerin tırnağı bile olamayacak olan Amerikalıların elinde nasıl rezil edildiğini görelim:


Duydunuz değil mi? New York'lu bir kaç kendini bilmez edepsiz tarafından kurulu olan GOD IS MY CO PILOT grubu 1995 yılında yayınladığı An Appeal To Reason isimli mini albümlerinde Yonca Evcimik'ait Kendine Gel isimli şarkıyı piç etme hakkını görmüş kendinde. Bu güzelim sanat eserini ne idüğü belirsiz, soysuz bir müzik olan punk ve noise haline dönüştürmeye ne hakla cüret edebilirsiniz? Grubun isminde bile meymenet yok, siz kimsiniz Allah'a şirk koşuyorsunuz ulan melun yezitler! Allah bin belanızı versin diyerek bela okumak istemiyorum ama zaten vermiş işte!


Bookmark and Share

2 yorum:

  1. Nereden buluyorsun bunları valla helal :) Tabi bu adamlarla Yoncimik arasında sitseler bağlantı kuramadım, nereden nasıl öğrenmişler de bunu yapmışlar, tam muamma...

    YanıtlaSil
  2. sana komik bişey söyleyeyim, bu yorumu taa 2000 yılında dinlemiştim! geçen yıl da bi yerden bulup indirmiştim. dün gece ne dinleyeyim diye arşivi karıştırırken gördüm de buraya taşımaya karar verdim.

    aslında bu konuyu myspaceten sormak lazım gençlere :)

    YanıtlaSil