Photobucket

16 Mayıs 2010 Pazar

Seçim Sonuçları!














Bir anketin daha sonuna hoş geldiniz sevgili dostlarım. Bu kez 89 kişi oy vermiş, eski popülariteyi kazanmaya başladık yine, e hadi bakalım!


MAX CAVALERA 22 oy (24%)


Demek ki yıllardır giydiğim SOULFLY sweatshirtüm işe yaramış, iyi propaganda yapmışız. Ama ben Max'e vermedim oyumu, zira böyle sermaye düşmanına devredilecek ülkem yok benim! Gelsin, müziğini çalsın, saygıda kusur etmeyiz ama memleketin idaresi farklı şey.



BRUCE DICKINSON 20 oy (22%)


Ben buna oy vermiştim! Zeki, entelektüel, esprili, bilgi küpü... daha ne isteyeyim ulan! Steve Harris kırosuna katlanabildiğine göre memleketi de iyi idare eder. Hem sadece pilot değil, tanklardan da anlıyor, eğer onu seçmezsek darbe yapabilir!



BRAD PITT 5 oy (5%)


Brad abimiz 90'lı yıllarda popüler olduğuna göre, o dönemin çıtırları şu an orta yaş krizinde demektir, yani blogumu 5 adet orta yaş krizinde hanımefendi takip ediyor. Sayıca azlar, bize bir şey yapamazlar, korkmamıza gerek yok!



DAVE GROHL 16 oy (17%)


NIRVANA gibi bir grupta Kurt Cobain gibi bir idolün arkasında davul çalan adamın yıllar içerisinde bir frontmane, oradan bir rock'n'roll kahramanına dönüşmesini izlemek gerçekten de çok ilginçti. Sanırım türünün tek örneğidir. Sırf bu yüzden meclis başkanlığını hak ediyor.



CEM YILMAZ 19 oy (21%)


Ya süper olur bu adam ülkeyi yönetse de gülmekten çalışamayız lan. Batar gider memleket!... ulan zayen çalışmıyoruz, memleketin batacağı da yok, olsun lan reis-i cumhur!





Korkarım lan bu deliden! Bildiğin deli işte. İzleyin röportajı da görün. Korkunç adam.



MİLLİ TAKIM 4 oy (4%)


Blogumu takip eden 4 adet öğretmen varmış!


Bookmark and Share




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder