Photobucket

18 Şubat 2010 Perşembe

THE URBAN VOODOO MACHINE - Bourbon Soaked Gypsy Blues Bop'N'Stroll





Ya bu adamları CLASSIC ROCK dergisinin 2010 Ocak sayısında verilen "Best Of 2009" isimli CD'de yer alan "The Real Criminals" isimli şarkıları ile tanıdım. Bluegrass, folk, çingene müziği falan ne varsa bir araya koymuşlar, hafif garage tadı da var, rockabilly falan da serpmişler üzerine, leziz müzik lan dedim dinlerken. O CD'de yer alan The Wildhearts, The Answer, Bigelf, Chickenfoot gibi grupların arasından sıyrıl sıyrıl sıyrıldılar resmen, en azından bana!!!

3 gündür de en çok dinlediğim albüm oldu Bourbon Soaked Gypsy Blues Bop'N'Stroll isimli albümleri. Akustik ağırlıklı, eğlenceli, bluegrass, blues, garage falan tarzlarında karizmatik bir müzik istiyorsanız şahane gelir bünyeye. Hatta, Gogol Bordello falan da dinliyorsanız, kaçırmayın derim.

Aşağıda albümden çıkan 3. single şarkısı olan Love Song #666'nın video klibi var. Nazire olsun diye sevgililer gününde çıkardılar. Şarkının sözleri de "I fucked your sister" diye başladığı için bizim memlekete çok yakın bir şarkı olduğunu düşünüyorum. (bkz. bayram değil, seyran değil, eniştem beni niye öptü?)



http://www.myspace.com/theurbanvoodoomachine

http://theurbanvoodoomachine.com/content/

Bookmark and Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder