24 Aralık 2010 Cuma

SOAD'ın varisi VIZA

Çok şahane arkadaşlarım var benim, duydukları beğendikleri grup, film falan oldu mu hemen paylaşırlar. Bir gece yürüyüşe çıktım, yolda bir ara twitter'a bir baktım, ÇGS'den Okan "hacı şunu dinle" diyip bir myspace linki göndermiş. Eve dönende bakarım diyerek yürümeye devam ettim. Eve döndükten sonra girdim grubun myspace sayfasına ve ilk şunu dinledim:


Tam, "ulan noluyor" derken bir de bu şarkı başladı:


"Serj'in sesini mi duydum ne?" derken, bir öğrendim ki Serj zaten halihazırda bu adamların menajeriymiş! O an anlamıştım enfes bir grup dinlediğimi, Okan beye binlerce kez teşekkür ettim ve abilerin albümünü dinlemeye başladım. Sanırım Eylül ayıydı isimlerini duyduğumda, şu an 24 aralık 2010 ve 2010'lu yılların yanına ilk küsuratı koymamıza bir hafta kalmışken diyebilirim ki 2010'un en iyi albümü budur!























Aslında abiler baya eski bir grupmuş, hatta bu Made In Chernobyl heriflerin 5. albümüymüş. Eski albümleri de fantastik, hatta 2008 yılı albümleri Eros'ta yer alan bir şarkı var ki, hem ismi hem melodisiyle hastası oldum:


Aslında bu blogda gruplar hakkında detaylı bilgi vermeye çalışırım ama bu abiler hakkında çok da ayrıntılı bilgiye ulaşamadım, bir de nedense bir şey bilmektense dinlemeyi tercih ettim alakasız yere, her gün bir kere dinliyorum abileri, öyle böyle değil. O yüzden albümden güzel bir kaç parçayı dinleteyim:

MONA LISA


Albümün 2. şarkısı ve ilk vurulduğum şarkı ama kısalığı yüzünden tadı damakta bırakıyor.

UZBEK BROTHEL


Kıpır kıpır bir şarkı, albümün en iyi iki şarkısından biri diyebilirim. Diğer iyi şarkının ismi Fork In The Road ama bu şarkıyı youtube'a koyan kişi şerefsizlik yapıp embed olayını iptal etmiş, o yüzden şarkının ismine tıklayıp youtube'dan dinleyin. Ama sabredin, 2. nakarattan sonra kopuyor şarkı!

SANS RED


Kız şarkısı!!! Tam anlamıyla kız şarkısı, hele ingilizce biliyorsa, hastası olur!

Not: SYSTEM OF A DOWN bir araya gelmeseydi bu adamlar o ekmeği iyi yerlerdi ama şimdilik kırıntılarıyla idare edecekler galiba.

Bookmark and Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder